donderdag 17 juni 2021

Leer Nederlands tijdens je slaap!

Kun je een taal leren in je slaap? Sommigen denken van wel, anderen niet. Ik weet niet wat de wetenschap zegt. Maar voor mij is het een mooie start geweest om mijn Nederlandse woordenschat te verbeteren.


Dus waar te vinden? Ga maar naar youtube en zoek maar op de termen: "Dutch in your sleep" of "Common words Dutch". Er zijn heel veel video's. Bijvoorbeeld: Learn Dutch While You Sleep. Gebruik de Y2mate of andere websites om ze als MP3 te downloaden. Zet de MP3 files in een audioboekspeler zoals "Smart Audiobook Player". Voila, Veel succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Van Dale Pocketwoordenboek Nederlands NT2

 Ik heb onlangs dit professionele woordenboek voor anderstaligen van het Nederlands gekocht. Ik vind het heel degelijk, niet zo compact, dus...