donderdag 5 augustus 2021

9 podcasts om Nederlands te leren

Daarom heet deze blog wandel en leer! Je kunt zoveel leren door naar podcasts te luisteren. Het is mijn favoriete manier om een taal te leren. Het is eigenlijk een taalbad techniek. Ik ben bijna klaar met deze podcasts. De links naar deze gratis podcasts staan hieronder. 


Een Beetje Nederlands

5-minuten Nederlands

Zeg het in het Nederlands

Waar komt pindakaas vandaan

Over taal gesproken

Filosoofje

Jeugdjournaal

Wetenschapje 

Het Klokhuis

Ik heb hier een lijst met meer geavanceerde podcasts: Grote lijst van Nederlandse leermiddelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Van Dale Pocketwoordenboek Nederlands NT2

 Ik heb onlangs dit professionele woordenboek voor anderstaligen van het Nederlands gekocht. Ik vind het heel degelijk, niet zo compact, dus...