maandag 21 februari 2022

Rebels Nederlands - Een leuke podcast om Vlaams Nederlands te leren

Vandaag wil ik jullie een geweldige podcast voorstellen om Vlaams Nederlands te leren. Het heet Rebels Nederlands gemaakt door taalcoach, Sietske. De website is: feelinflemish.be


Ik heb me gerealiseerd dat er geen perfecte tijd is om naar moeilijkere podcasts te luisteren. Duik er gewoon in en doe het! ✓ Zelfs als je 50% begrijpt is dat heel goed.

Het voordeel van deze podcast is dat ze langzamer gesproken wordt. Ook heeft de presentator een brede interesse in meditatie. Als je geïnteresseerd bent in onderwerpen zoals meditatie, dankbaarheid en pschologie levert deze podcast nog meer op. Dus ga er naar luisteren! Veel succes iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Van Dale Pocketwoordenboek Nederlands NT2

 Ik heb onlangs dit professionele woordenboek voor anderstaligen van het Nederlands gekocht. Ik vind het heel degelijk, niet zo compact, dus...