woensdag 18 augustus 2021

Twee goede podcasts om het Nederlands en het Vlaams te leren

Er zijn veel goede podcasts om het Nederlands te leren. Ik heb hier een hele lijst. Maar als ik maar één podcast voor het Nederlands en één voor het Vlaams moest kiezen, dan zouden het deze twee zijn. 

Volgens mij is Zeg het in het Nederlands een van de beste podcasts om het Nederlands-Nederlands te leren. En Op z'n Vlaams is een van de beste podcasts om het Belgisch-Nederlands te leren. 

Ik luister naar hen en leer veel van hen. Bedankt jullie en ga alsjeblieft door met het geweldige werk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Van Dale Pocketwoordenboek Nederlands NT2

 Ik heb onlangs dit professionele woordenboek voor anderstaligen van het Nederlands gekocht. Ik vind het heel degelijk, niet zo compact, dus...